Product: Fitbit Charge Hr Fitness Tracker Clear all filters (40 of 40 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Two days ago my wife Fitbit charger HR wrist band pulled off after looking at it I found it had only been glued on. Since the band is flexed every time you put it on or take it off it was bound to come off. I Called them but since it was over the year Fitbit only...
Read more
Anonymous
Anonymous

Over the last several years, I purchased 3 different fitbit charge hr's...every single fitbit had issues with the band peeling away from the tracker, and one also had issues w...

Anonymous
Donna Gould

I spent more than $300 4 years ago. Both batteries have died and the bands fell apart recently, exposing the entire “inside” Very disappointed as I truly used mine every da...

Product
Fitbit Charge Hr Fitness Tracker
#1188501
Charge HR fell apart after 7 months. Was given a replacement which did the exact same thing but I wasn’t covered by warranty after that. The band came unsnapped in the back and the side near the screen ultimately fell off. Appears to be a known issue with the product...
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We're very sorry to hear about what happened to your Fitbit Charge HR. We offered you a 25% discount as an opportunity to upgrade to our newer trackers, while still ...

2.2
Product
Fitbit Charge Hr Fitness Tracker
#1163904
A year ago I bought my daughter a Fitbit and she said it wasn’t keeping its charge for long and when it would die the time zone would change. She said she contacted CS but was consistently left with them telling her they are working on it. This year, when my Fitbit...
Read more
Anonymous
Margaret

Wow!! I am having a similar situation. I am holding right now with a worthless rep. He claims my issue has been escalated to another department. However, I have had no real fo...

Anonymous
Mattie

I had a Fit Bit Blaze which was a problem with charging and a stem that was eventually defective . I chatted with them about it. I was offered a discount on another type. I sa...

1.0
Product
Fitbit Charge Hr Fitness Tracker
#1138525
My FitBit Charge 2 does not receive text messages and I've gone back and forth with customer service and they are unresponsive. They haven't even offered to replace and it's brand new. .
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We're sorry to hear that you're not receiving text notifications on your Fitbit Charge 2. If you haven't done so, try these suggested troubleshoots: https://help.fitb...

Product
Fitbit Charge Hr Fitness Tracker
#1136840
Fitbit is run by dunces. My band also broke and still under warranty, they replaced it. Awesome, or so I thought. Less than a year later and worn much less, the replacement watch's band also broke. How odd since I'm a take-care-of-my-things kind of person. A few clicks...
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We're sorry to hear about your experience with the Surge trackers. The idea behind the discount was to provide you an option to upgrade to a newer tracker with a slew...

1.2
Product
Fitbit Charge Hr Fitness Tracker
#1134824
Worthless purchase of a Fitbit Charge
Worthless purchase of a Fitbit Charge
Eight months ago, I purchased a Fitbit charge for $145. About 2 weeks ago, my screen cracked due to the band popping off next to the screen and ripping onto the screen against the countertop. Then, this past weekend, during a 2 hour period, I lost it, likely due to the...
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We're sorry to hear about your experience with the Charge 2.If you haven't already done so, we recommend following these tips to locate your tracker: https://help.fit...

1.0
Product
Fitbit Charge Hr Fitness Tracker
I didn't like
  • Lack of warranty their stalling tactics or their product
#1130877
This is a meticulously cared for Fitbit. Now I am reading they discontinued it because of so many problems with the band. So frustrating that they know there is a problem and warranty should be extended. Anyways, they told me no replacement and out of luck. But...they...
Read more
Anonymous
Remorse Buyer

Defective materials used to make this product. The glue holding it together degrades and the Fitbit fakes apart. If you use 25% discount your cost increases to $250!!!! They n...

FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We're sad to hear about your son's broken Charge HR band.Though it has been an incredibly popular product, we're discontinuing the Charge HR. The idea behind the 25% ...

2.3
Product
Fitbit Charge Hr Fitness Tracker
I liked
  • Live person answered quickly
I didn't like
  • No repairs after 12 month warranty
  • Poor workmanship quality and poor materials used
#1127105

I find the Fitbit product to be lacking in quality for such an overpriced product. It is poorly built using the cheapest materials available in the market. I have bought multiple Fitbits and within less then 6 months the armbands start to rip, bubble or just fall apart.
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We're sorry to hear about the issues you're experiencing with the Fitbit tracker. You can be sure that we have confidence in the quality of every product we ship.To g...

2.1
Product
Fitbit Charge Hr Fitness Tracker
I didn't like
  • That it broke so quickly
  • Hated it
  • Band and face broke
#1119076
Both my and my wife's Fitbits died completely just after a year. My brother and his wife same thing. Looking on the community site many customers have had the same complaint of devices lasting just over a year and then not been usable. FITBIT are not interested in...
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We're sorry to hear about the experience thus far. It's definitely not the experience we want you to have with both our trackers and customer service.We know that you...

1.6
Product
Fitbit Charge Hr Fitness Tracker
I didn't like
  • Support service
#1118587
I have the fitbit plugged in to the charging cable and it's right next to my desktop with the dongle plugged into a usb port. I even deleted the apps on my iPhone and iPad, so there should be no other devices competing with it. I've had it. Fitbit devices are too...
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hello,We're here to assist regarding the syncing issue you're experiencing. We thank you for all the things that you've done to resolve the issue.Just so we have all the bases...

Product
Fitbit Charge Hr Fitness Tracker
#1114808