Product: Fitbit Alta Fitness Tracker Clear all filters (0 of 10 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
I have had three fitbits (alta, surge, alta hr) and the batteries give out right after a year. One was 4 days after the warranty wore off. The company does not honor a day after the warranty. They will give you a small discount if you update your faulty fitbit for a...
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi, there!Thanks for contacting us! We're sorry to hear about your experience with your Fitbit trackers.We'd be happy to a take second look at your case and review available o...

3.8
Product
Fitbit Alta Fitness Tracker
I didn't like
  • That it broke so quickly
#1261230
Fitbit - Not worth the money
FitBits are not worth the money because they do not last. This is my second one; it is a FitBit Alta. It has lasted 3 1/2 months. The strap broke off where it connects to the display. The first Fitbit lasted 14 months just over the warranty period. The device fell...
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We're sorry to hear about what happened to your Fitbit Alta. That's not what we expect to happen.If you haven't done so, please reach out to us through our support ch...

Product
Fitbit Alta Fitness Tracker
#1257635
I bought an ulta and I really liked it. The band broke so I bought a replacement. Then the second band broke. I contacted Fit Bit customer service and an online customer service rep named "LEO" refused to help me unless I could tell him the date and location of my...
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We're sorry to hear about your experience. We'll make sure your feedback will be heard by our team.In the meantime, please let us review your engagement with our team...

2.5
Product
Fitbit Alta Fitness Tracker
I didn't like
  • Customer service
#1255250
My fitbit completely stopped working in Dec 2017, after in use for just over a year. Customer service has been giving me the "run around", getting me to take all sorts of photos of the product, for months on end. Now they refuse to even service the product and are...
Read more
user63604822
user63604822

The case number is #24473225.

FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We apologize for the experience thus far. Our Support Team must exhaust every troubleshoot so they may determine the appropriate steps to get you back on track.So we ...

1.0
Product
Fitbit Alta Fitness Tracker
I didn't like
  • Arrogant and ineffective service policy
  • No repairs after 12 month warranty
  • Customer service
#1254634
Just had my second Alta die on me. The first time it was under warranty, so they sent me a replacement. This time, not so lucky, it’s no longer under warranty.. I do not feel like the FitBit products I have used over the years work for longer than a year or two if you...
Read more
Anonymous
Anonymous

I just got done with an online chat with exact issue. He said it was a battery drain issue due to hardware issue but out of warranty by 11 months .. product purchased in June ...

FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hello,We are sorry to hear about your experience. We will make sure our team will hear your feedback.For now, kindly provide us with your support case number by replying to th...

2.6
Product
Fitbit Alta Fitness Tracker
I liked
  • Tracking steps and sleep
  • App
I didn't like
  • Product does not last
  • That it broke so quickly
  • No repairs after 12 month warranty
#1233925
I got a Fitbit Alta as a gift for Christmas 2016 and it stopped working by March/April of 2017. I tried multiple ways to trouble but nothing was successful. I was unaware that it had a warranty so I just put it in a drawer. Recently I called the company to ask if there...
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We're sorry to hear about the experience thus far. Definitely not what we expect.We'd like to take second look at your case and review the available options for you. ...

2.1
Product
Fitbit Alta Fitness Tracker
#1212380
I started out with a Fitbit Alta - the band that it came with was impossible to do with one hand so I had to order a different band. I wore it for a couple of months but it really hurt my wrist. The fitbit itself is wide and very hard and digs into my [small] wrist....
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We appreciate you for sharing your experience with the Alta and Zip.The Alta band may be stiff the first few times you try to fasten it. Over time, it will get loose ...

2.3
Product
Fitbit Alta Fitness Tracker
#1185468
Show

Fitbit - Treadmill issue

I am 67 and have had two kidney transplants so I walk slowly on the treadmill. The steps are not counted.
4.0
Details
Discounts and Special Offers
Product
Fitbit Alta Fitness Tracker
#1179229
I am HIGHLY DISPLEASED by the replacement process I am experiencing with FITBIT and BEST BUY! I purchased a Fitbit ALTA for my mother as a gift. She was not wearing it, and when I asked her about it, she said her wristband was not working, so she was not wearing it for...
Read more
FitbitSupport
FitbitSupport
Fitbit Verified Representative

Hi there,We're sorry to hear about your experience thus far. We can't control the decisions of our retailers as they have their own policies.But don't worry, we definitely wan...

Product
Fitbit Alta Fitness Tracker
#1106404
eGlobal Central UK - Eglobal UK are NOT a UK company. They dont honour their returns process.
eGlobal Central UK - Eglobal UK are NOT a UK company. They dont honour their returns process.
eGlobal Central UK - Eglobal UK are NOT a UK company. They dont honour their returns process.
I bought a fitbit alta from this company it arrived faulty. I emailed them the very same day expecting they would respond immediately and offer to replace. But noooo they waited days before answering then wanted a video. I complied with everything. They said they would...
Read more
1.0
Product
Fitbit Alta Fitness Tracker
I didn't like
  • Would not refund or exchange faulty product
#949744
Reply to reviews